وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای در خصوص تخلیه شمال غزه و اشغال آن با هدف شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها هشدار داد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (شنبه) در بیانیه‌ای گفت که ارتش اشغالگر اسرائیل تلاش دارد با هدف شهرک‌سازی در شمال غزه، این منطقه را تخلیه کند.

در این بیانیه آمده است که این اقدام اشغالگرانه اسرائیل، موجب آواره شدن تعداد بیشتری از فلسطینی‌ها و متراکم‌تر شدن غزه خواهد شد.

تشکیلات خودگردان همچنین گفت که رژیم اشغالگر قصد دارد غزه را به سه قسمت جدای از هم تبدیل کند تا هر بخشی جدای از دیگری باشد، شرایطی مانند کرانه باختری که میان تمامی شهر‌ها و روستا‌ها چندین شهرک صهیونیست‌نشین دایر شده است.

به گفته تشکیلات خودگردان این اقدام ارتش اشغالگر در غزه در شرایطی است که راست‌افراطی‌های اسرائیلی از تمامی ابزار‌ها برای شعله‌ور کردن کرانه باختری با هدف تسهیل اشغال تمامی این منطقه و نابودی نهایی ملت فلسطین بهره می‌برند.

در این بیانیه آمده است که «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی، آشکارا شعار حذف کامل کشور فلسطین را سر می‌دهند و این در حالی است که جامعه جهانی در توقف نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه شکست خورده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار