فیلم سینمایی «فراری بزرگ» با گویندگی ۲۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

«فراری بزرگ» در گونه اکشن، کمدی و جنایی محصول لهستان در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شراره حضرتی و صدابردار آن روژین جشن سده است. ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، امیربهرام کاویانپور، علی همت مومیوند، حسین نورعلی و شراره حضرتی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم ماجرای خلافکاری لهستانی است که ۲۹ بار سابقه فرار موفق از زندان را دارد تا این که در یک حادثه تصادف ساختگی هویت خود را از بین می‌برد تا پلیس پرونده او را مختومه اعلام کند.

فیلم در ابتدا ممکن است داستانی آشنا داشته باشد، اما هرچه پیش می‌رود چرخش‌های زیادی در داستان و شخصیت‌ها می‌بینیم که به آن جذابیت می‌بخشد و مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند. فیلم برنده و نامزد ۹ جایزه از جشنواره‌های ملی و بین المللی شده است.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار