مجری «مجله هنری بوم» گفت: من در فضای مجازی پیام‌هایی از استرالیا و کانادا داشتم، که برخی قسمت‌های پر بازدید برنامه را تماشا کرده بودند.

حامد معالی مهربانی، مجری و عضو شورای سردبیری برنامه «مجله هنری بوم» شبکه دو درباره سوژه‌هایی که روی میز برنامه بوده، گفت: در «مجله هنری بوم» به چند پرونده پرداختیم، که بعضی سوژه‌ها مرتبط به یک هنرمند یا یک اثر هنری و برخی دیگر مرتبط به یک موضوع در حوزه هنر ایرانی بود. مثلاً در یک ویژه برنامه به استاد محمدرضا لطفی از زاویه دید نقش معلمی ایشان پرداختیم. یا وقتی از حاج محمود کریمی صحبت می‌کردیم، به دستاورد‌های موسیقایی ایشان می‌پرداختیم، که برای خیلی‌ها جدید بود. یا در یکی از ویژه برنامه‌ها از ویژگی‌های هنر فرش ایرانی گفتیم؛ اینکه این هنر چه تاریخی را پشت‌سر گذرانده و چه آینده‌ای پیش‌رویش است.

معالی مهربانی با بیان اینکه ما به ایونت‌ها، رویداد‌های روز، گالری‌ها، تئاتر، فیلم و ... پرداختیم، افزود: مخاطبان «مجله هنری بوم» می‌گفتند این مجله را به مثابه یک مستند و نه برنامه تلویزیونی می‌بینند، که بیراه نیست. یعنی هر قسمت برنامه به صورت مستقل توانسته مخاطب خود را جذب کند و هنوز در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می‌شود. در «مجله هنری بوم» خیلی شاهد بودیم که مطالبی از فلان هنرمند گفته بشود، که پیش از این سابقه نداشته است.

به گفته وی، من در فضای مجازی پیام‌هایی از استرالیا و کانادا داشتم، که برخی قسمت‌های پر بازدید برنامه را تماشا کرده بودند. حتی می‌گفتند چقدر عجیب است که «مجله هنری بوم» از تلویزیون پخش می‌شود. 

مجری «مجله هنری بوم» در پاسخ به این سوال که این برنامه در جلب اعتماد هنرمندان برای نشستن پای صحبت‌های آنها چقدر موثر بود؟ توضیح داد: وقتی هنرمند ببیند تیم برنامه‌ساز با اطلاع و آگاهی به سراغش آمده و به دنبال سوء استفاده نیست، همکاری می‌کند. تا الان تمام کسانی که به سراغشان رفتیم، با ما همکاری کردند؛ مگر اینکه بخاطر محدودیت‌های زمانی و مکانی امکان ضبط برنامه میسر نبوده باشد.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.