بازرس کل استان فارس با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن برای حل مسکن مردم، گفت: در این استان در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شده، اما کافی نیست و باید مسئولان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

کاظم اکرمی، بازرس کل استان فارس به همراه رضا باقری، سربازرس تولیدی و حیدر رستگار، معاون بازرسی کل استان، مدیرکل بنیاد مسکن و برخی دیگر از مسئولان استانی و مرکز از پروژه یک هزار و ۵۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شیراز بازدید کرد.

اکرمی در خصوص اهداف این بازدید میدانی بیان کرد: بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به منظور بررسی میزان پیشرفت و مسائل مربوط به پروژه‌ها انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه سعی می‌شود در محل پروژه‌ها مشکلات پیگیری و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ شود، بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها با همکاری متقاضیان و تسهیلات پرداختی بانک‌ها تاکید کرد.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن برای حل مسکن مردم، افزود: در این استان در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شده، اما کافی نیست و باید مسئولان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

او، مهمترین مشکل مردم را تامین مسکن دانست و بر ضرورت تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها برای رفع این دغدغه‌های مردم تاکید کرد.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص درخواست‌های مطرح شده از سوی مدیرکل بنیاد مسکن قول مساعد داد که بازرسی کل استان از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

اکرمی از مسئولان امر خواست چالش‌ها و مشکلات پیش رو را به بازرسی کل استان فارس اعلام کنند تا موضوع پیگیری شود.

در جریان این بازدید بازرس کل استان فارس با حضور در پروژه‌ها در جریان میزان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت. در این بازدید در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه‌ها از جمله تسهیلات و ... پرس‌و‌جو شد.

در این راستا با توجه به طرح موضوعی مبنی بر عدم همکاری در پرداخت تسهیلات از سوی بانک به دستور بازرس کل استان فارس مقرر شد که موضوع از سوی گروه مربوطه از بانک مورد نظر پیگیری شود.

درخواست الحاق زمین جنب پروژه به بنیاد مسکن برای توسعه نهضت ملی مسکن، لزوم پیگیری و تسریع در تخصیص زمین در روستا‌ها از سوی منابع طبیعی و ... از جمله موضوعات مطرح شده در جریان نشست مسئولان امر با بازرس کل استان فارس بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار