رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان گفت: هم‌اینک ترافیک در خروجی استان رشت به قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان تا امام زاده هاشم سنگین است.

عارف بابازاده گفت: همچنین ترافیک خروجی قبل از رودبار و داخل این شهر به طول یک کیلومتر سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی با تردد روان در جریان است.

وی بیان کرد: ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو طی پنج روز گذشته وارد گیلان شد و در این مدت ۳۶۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه وسیله نقلیه نیز از استان خارح شده‌است؛ بیشترین ورودی خودرو به گیلان در محور قزوین به رشت با ۱۳۴ هزار و هشت دستگاه ثبت شد.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان‌های همجوار است.

با توجه به سفرهای تابستانی و تعطیلی‌های شهریورماه ۳۶ اکیپ راهداری در راه‌های گیلان فعال هستند؛ در هر یک از اکیپ‌های مستقر در راه‌های گیلان حداقل ۲ نیروی راهداری به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها فعالیت دارند.

نیروهای فعال در اکیپ‌های راهداری ضمن همکاری با پلیس راه، نواقص احتمالی در جاده‌ها اعم از اصلاح گاردریل، روشنایی جاده‌ها، علائم و نظافت جاده‌ها را در دستور کار دارند.

 

برچسب ها: ترافیک ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.