سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۲۵ برنامه در طول ۵ ماه در مسیر اجرای سند چشم‌انداز فرهنگی اجتماعی شهرداری قم، از انتشار کتاب تاریخ شفاهی محلات قم خبر داد.

سید محمد موسوی منش  با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی در پنج ماهه نخست سال اظهار کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و نگاه ویژه به ورزش از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در رویداد و مناسبات ملی و مذهبی توسط سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات مادر و دختری، جشنواره ورزشی تیر و کمان ویژه پرسنل شهرداری، همایش پیاده‌روی خانوادگی و دوچرخه سواری از جمله برنامه‌های اجرایی در پنج ماهه نخست سال جاری است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در راستای راهبرد‌های تعیین شده سند چشم‌انداز شهرداری قم در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی پیش‌بینی و اجرا شده است.

موسوی منش گفت: از جمله برنامه‌های اجرا شده در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی می‌توان به برگزاری آئین‌ها و مراسم مذهبی از قبیل چهارپایه خوانی ویژه دهه ولایت و محرم در حوزه گردشگری و امور زائرین، برگزاری جشن بزرگ دهه ولایت و دهه کرامت در هشت بوستان سطح شهر در حوزه فرهنگی و هنری، ایجاد غرفه‌های مشاوره در حوزه اجتماعی، انعقاد قرار داد با سازمان‌های حمل و نقل و مدیریت پسماند برای تهیه محتوا‌های آموزشی در فرهنگ شهروندی و برگزاری جلسات کمیته کمک به مساجد و هیئت‌های مذهبی قم در کمیته مساجد اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو سازمان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای اجرای برنامه‌های روز قم با دبیرخانه روز قم انجام شده و به زودی اعلام می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا پایان سال ۲۴ برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: چاپ کتاب تاریخ شفاهی محلات قم، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع دستی و مشاغل خانگی، خرید و نصب وب کیوسک‌های گردشگری، تولید و اجرای نمایش‌های خیابانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سال جاری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار