مدیرعامل برج میلاد از ادامه ویژه‌برنامه سرزمین تمدن‌ها با رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح همزمان با آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه در این مجموعه فرهنگی و گردشگری خبر داد.

عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد اظهار کرد: «پروژه سرزمین تمدن‌ها» در مرحله نخست در قالب دکور تاریخی؛ آئین، تاریخ، آداب و رسوم و نماد‌های کشور‌های حوزه مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران را در ماه محرم و صفر و در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد و در میان استقبال گسترده شهروندان، مقامات، سفرا و گردشگران داخلی و خارجی به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه این سرزمین در فضای باز با گستره ۱۵هزار مترمربع است، گفت: این بار با تغییر محتوای برنامه‌ها با رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان و گردشگران و به مناسبت آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل برج میلاد تصریح کرد: در فاز دوم سرزمین تمدن‌ها با تغییر محتوا و انجام تله تئاتر‌های میدانی با موضوعات شاد و مفرح همچون عروسی در کنار مسجد الاقصی، معرفی آیین‌های شاد کشور‌های حوزه مقاومت و همچنین اجرای کنسرت‌های شاد برای گردشگران و مخاطبان اکران شده است.

به گفته حیدری، از تاریخ ۲۸ شهریور الی ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱ "میلاد هارونی " و "مجال" از خوانندگان با استعداد و جدید کشور نیز برای مخاطبان در سرزمین تمدن‌ها اجرای ویژه خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته وحدت که در سرزمین تمدن‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این شب‌ها برای کودکان نیز که به همراه خانواده هایشان از سرزمین بازدید می‌کنند برنامه‌های شاد و کودکانه در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می‌توانند از این برنامه‌ها در آخرین روز‌های تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.

برچسب ها: برج میلاد ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار