فرمانداری قم با صدور بیانیه‌ای در پاسخ به ادعای یکی از اعضای شورای شهر قم واکنش نشان داد.

در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه هفته جاری برگزار شد، یکی از اعضای شورا طی سخنانی فرماندار قم را که پیش از این معاونت شهرداری را بر عهده داشت را به دخالت در بررسی برخی لوایح متهم کرده و همچنین مدعی شد که وی رابطه استخدامی با مجموعه مدیریت شهری دارد.

در بیانیه فرمانداری قم که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا، قرار گرفت، آمده‌است: فرماندار قم ضمن پرهیز از ورود به اختلافات داخلی اعضای شورای اسلامی شهر، هیچ‌گونه توصیه‌ای مبنی بر طرح یا عدم طرح موضوعی در شورا نداشته‌اند و با توجه به اینکه طبق قانون، فرماندار رییس هیات تطبیق مصوبات شورا‌ها با قوانین و مقررات است از سوی شورا‌های شهر و روستا، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استعلام‌هایی از فرمانداری صورت می‌گیرد که بر اساس قوانین و مقررات نظریه مشورتی خود را اعلام می‌نماید.

بیانیه افزوده است: همچنین یادآور می‌شود که فرماندار قم هیچ‌گونه رابطه استخدامی با شهرداری قم نداشته و حق پیگیری قضایی این اظهارات خلاف واقع و دور از شان را برای خود محفوظ می‌داند.

در پایان بیانیه آمده است: فرمانداری قم ضمن تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات، تقوا در گفتار و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف توسط اعضای شورای اسلامی شهر قم، به وظایف مصرح قانونی و نظارتی خود در هیات تطبیق مصوبات و هیات حل اختلاف شهرستان خواهد پرداخت.

برچسب ها: شورای شهر ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار