فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری مخلین نظم و امنیت عمومی و عاملین تیراندازی به دفاتر خدمات قضایی شهرهای بوشهر و برازجان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان دشتستان که به صورت مسلحانه وارد یکی از دفاتر خدمات قضایی شهر برازجان شده بود، ضمن تخریب وسایل اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت مسئول دفتر و مجروحیت وی کرد.

وی افزود: با توجه به این بزه انتسابی و ایجاد رعب و وحشت اجتماعی، موضوع دستگیری این مجرم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی، استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی، بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با هماهنگی قضائی متهم اصلی و همدستش را طی عملیات پلیسی دستگیر کردند.

محمودیان ادامه داد: این دو متهم با استفاده از اصل غافلگیری در یکی از پمپ بنزین های سطح شهر برازجان دستگیر و یک قبضه سلاح گرم در بازرسی بدنی از آنها کشف شد.

وی اضافه کرد: متهم سابقه طی ۲ مرحله در یکی از دفاتر خدمات قضایی شهر بوشهر با مسئول دفتر درگیر و اقدام به قدرت نمایی کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.