فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس، ۴ دستگاه موتورسنگین قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی شکایات تعدادی از شهروندان در خصوص مزاحمت و تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر یزد، طرح مقابله با تردد موتورسیکلت‌های قاچاق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان شهرستان یزد با کار اطلاعاتی محل تردد موتورسنگین‌های قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی؛ یک دستگاه هوندا ۱۳۰۰، دو دستگاه سوزوکی ۱۳۰۰ و بیکینگ و یک دستگاه آفریکا ۱۱۰۰ سی سی قاچاق و غیرمجاز را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این موتورسنگین‌های توقیف شده را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: موتورسیکلت‌های غیرمجاز روانه پارکینگ و راکبان آن به همراه پرونده مربوطه به مقامات قانونی معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه موتورسیکلت‌های غیرمجاز و قاچاق با حرکات مخاطره آمیز موجب مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی شدید، سلب آسایش و امنیت مردم شده اند یادآورشد: این اقدام پلیس شهرستان یزد رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس را به همراه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار