مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۶۵ هزار دانش آموز در اول مهرماه وارد مدارس استان می شوند که از این شمار ۲۴ هزار دانش آموز کلاس اولی هستند.

علی موحدی  اظهار کرد: ۲۶۵ هزار دانش آموز در اول مهرماه وارد مدارس استان می شوند که از این شمار ۲۴ هزار دانش آموز کلاس اولی هستند. در این راستا ۱۱ هزار کلاس درس در ۲ هزار مدرسه برای این دانش‌آموزان آماده‌سازی شده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر کارکنان زیرمجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، ۱۰ هزار و ۷۰ نفر آنان در عرصه معلمی، آموزگاری و دبیری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان اداری این اداره کل و ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل آموزشی، اداری و اجرایی در سطح استان بوشهر مسئولیت آموزش و پرورش ۲۶۵ هزار دانش‌آموز استان را عهده‌دار هستند.

موحدی ادامه داد: امسال آموزش و پرورش استان بوشهر از لحاظ نیروی انسانی به مراتب از سال تحصیلی سال قبل کمتر دچار مشکل است و با توجه به سازماندهی انجام شده، پیش‌بینی می‌شود امسال کمترین کمبود نیروی انسانی را داشته باشیم.

وی افزود: در برخی از کد رشته‌های مناطق آموزش و پرورش استان نیازمند جابه‌جایی نیروهای آموزشی هستیم که با ورودی‌های جدید داخل استان این جابجایی آغاز می شود.

موحد با بیان اینکه همه دانش‌آموزان مورد سنجش، در بخش‌های مختلف قرار گرفته‌اند، گفت: خوشبختانه امکانات لازم برای بازگشایی مدارس در استان بوشهر مهیاست و هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهند بود.

وی به اعزام کاروان تجهیزات آموزشی به مدارس استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با همکاری اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، کاروان تجهیزات در تابستان امسال به مدارس مختلف اعزام و بخش دیگری از تجهیزات نیز تا آغاز سال تحصیلی در بین مدارس توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.