رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (سه شنبه) با صدور حکمی علیرضا عبداللهی‌نژاد، را به سمت «رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت» منصوب کرد.

 سیدستار هاشمی در حکم خود خطاب به عبداللهی نژاد آورده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول اخلاق اسلامی و حرفه ای، در مسیر پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های مرکز، تعامل و ارتباط مستمر و موثر با ذینفعان و کارکنان مجموعه، خبرنگاران و اصحاب رسانه ها، نخبگان و سرآمدان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صاحبنظران دانشگاهی و همچنین ارائه و تبیین دقیق، درست، بهنگام و شفاف فعالیت‌ها و دستاورد‌های وزارتخانه، بخش‌های ستادی، معاونت‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، وظائف و ماموریت‌های خویش را به نحو مطلوب به انجام رسانید. 

وزیر ارتباطات همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و خدمات آقای محمد احسان خرامید در مدت تصدی مسئولیت روابط عمومی وزارت قدردانی کرد.

عبداللهی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه دانشیاری است که پیش از این به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم فعالیت کرده است.

وی صاحب کتاب، تالیفات و آثار علمی و پژوهشی متعددی در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه نگاری بوده و سال‌ها به عنوان روزنامه نگار در خبرگزاری ایرنا و روزنامه‌های انتخاب و ایران دیلی مشغول فعالیت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار