مسئول دفتر نهادنمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ما باید لذت نماز را در دل جوانان جا بیندازیم چرا که با نماز سلامت معنوی تکمیل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل امامی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه و در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاارن جوان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز گفت: مبدا و مقصد زمانی که معراج برای پیامبر رخ داد مسجد است و از طرف دیگر مهم‌ترین سفر معنوی که در طول تاریخ اتفاق افتاد معراج پیامبر است و این مهم نشان دهنده جایگاه مسجد است.


وی با بیان اینکه ظرفیتی که می‌تواند فرد را به معراج بکشاند عبد بودن است گف: برای اینکه در مسیر عبودیت قرار گیریم نیاز است که انسان ظرفیت درونی‌اش افزایش یابد.

امامی تصریح کرد: از آنجایی که خداوند می‌فرماید اگر شکر گزاری کنید من شما را زیاد می‌کنم بدین معناست که ظرفیت وجودی‌تان افزایش می‌یابد و بالطبع نوع نگاه ما به عالم عرفانی می‌شود.

مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد توضیح داد: یکی از مصادیق شکرگزاری نماز است که باعث می‌شود یاد خداوند دائماً موج بزند و لذا حوزه سلامت معنوی ما تکمیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار