نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این مبلغ از محل اعتبارات منابع استانی، توازن و ۲۷ صدم درصد ورزش اختصاص یافت.

حجت الاسلام محمد موحد در دیدار با مردم شهرستان بهمئی ، شهر لیکک و شهرک ولیعصر و کفش کنان به بررسی مشکلات و مسایل این مناطق پرداخت و گفت: مشکلات اقتصادی، معیشتی، راههای ارتباطی، بانکی، حوادث غیرمترقبه، بیمه، اشتغال و مسکن و هم چنین معطل ماندن برخی موضوعات مرتبط با ادارات از مهمترین مواردی بود که توسط مردم و مدیران این شهرستان مطرح شد. 

پمحمد موحد با بیان اینکه هفته گذشته و در بحث تقسیم اعتبارات مبلغ ۲۲۷  میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی بهمئی گفت: به منظور توسعه این شهرستان بیشترین میزان اعتبارات در حوزه‌های بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درخواست‌های مراجعه کنندگان در این دیدار در زمینه‌های گوناگون بررسی و برای پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شد و مطالبات و خواسته های عمومی مردم به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و پاسخ دقیق آنها به اطلاع آنان رسانده خواهد شد.

در این دیدار بیش از 700نفر از اهالی شهرستان بهمئی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار