معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: امسال ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث، تجهیز و بازسازی راهدار خانه‌ها و احداث پاسگاه‌های پلیس در استان تصویب شد.

مازیار شریعتی اظهار کرد: از میزان اعتبار ابلاغ شده،   تاکنون حدود ۲۵ درصد از این میزان اعتبار تصویب شده تخصیص یافته است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: از این میزان ۱۷۰ میلیارد ریال برای تجهیز و بازسازی راهدارخانه‌های مرکزی ابلاغ شد که در حال برگزاری مناقصه است و ۱۴۵ میلیارد ریال نیز برای راهدارخانه‌های بین راهی در نظر گرفته شد.

وی افزود: از این میزان اعتبار تصویب شده ۱۶۰ میلیارد ریال برای احداث ۲ پاسگاه پلیس در محور بانه سقز و محور قروه همدان در نظر گرفته است

مازیار شریعتی افزود: ۱۴۰  میلیارد ریال نیز برای مرمت و بازسازی پایانه‌های مرزی ابلاغ شده است که این میزان مازاد بر اعتباراتی است که سازمان راهداری برای توسعه کلی مرز باشماق مریوان در دست اقدام است.

طول شبکه راه‌های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.