مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: برای ساخت مسکن روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با سود پنج درصد فراهم شده است.

یاور عسکری مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها ملزم هستند ۲۰ درصد از تسهیلات خود را در جهت تقویت و تولید و احداث مسکن تخصیص دهند.

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: برهمین اساس بانک مسکن اقدام به پرداخت تسهیلات در روستا‌های استان خوزستان کرده است که این تسهیلات برای ساخت مسکن مسکونی است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است افزود: افرادیکه از سال‌های قبل از سقف پایین‌تر استفاده کردند می‌توانند تفاوت خود را تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان دریافت کنند.
کارمزد این وام پنج درصد و مدت بازپرداخت آن هم ۲۰ سال تعیین شده است.

عسکری به آمار پرداختی بانک مسکن جهت اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی روستایی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون به بیش از دو هزار و ۵۸۴ واحد مسکونی تسهیلاتی با اعتبار بیش از ۴ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به بیش از ۱۳۰ واحد مسکونی تسهیلاتی با اعتبار بیش از ۲۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در روستا ساکن هستند می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه و نسبت به انجام مراحل اولیه اقدام و پس از اخذ معرفی نامه از بنیاد مسکن به بانک‌های عامل مراجعه و برای نوسازی و ساخت مسکن اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.