کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۹ شهریور شاخص کل بورس با افزایش ۰.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن هم با تغییرات مثبت ۰.۷۱ درصدی در سطح ۶۶۶ هزار و ۱۴۷ واحدی قرار گرفت تا پس از دو روز منفی شاهد یک روز مثبت باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ثبت شد. همچنین امروز شاهد ورود ۳۱۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار بودیم.

غفوری می‌گوید: در جریان معاملات امروز با لیدری گروه خودرو ۷۰ درصد بازار به عبارتی ۵۳۱ نماد در محدوده مثبت و ۳۰ درصد بازار یعنی ۲۴۱ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند. همچنین امروز در مقابل ۶۹ هزار کد خریدار حقیقی ۷۶ هزار کد فروشنده حقیقی وجود داشت.

او در نهایت گفت: در جریان معاملات امروز در کل صنعت خودرو شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها بود. صندوق‌های با درآمد ثابت هم بیشترین میزان خروج نقدینگی حقیقی‌ها را به خود اختصاص دادند و در نهایت هم شاهد یک بازار مثبت بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار