نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به لفاظی و فرافکنی علیه ایران پرداخت و تهران را به تلاش برای دستیابی به «سلاح هسته‌ای» متهم کرد.

به نقل از شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با گذشت ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه در تحقق اهداف اعلامی خود ناکام مانده است، مدعی شد که وارد مبارزه‌ علیه چیزی شده است که آن را «محور شرارت ایرانی» نامید.

وی در راستای ایران هراسی و تلاش برای برون رفت از بحران داخلی در رژیم صهیونیستی گفت: ما در حال مبارزه با محور شرارت ایران هستیم و اولویت ما این است که نهایت تلاش خود را برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای به کار گیریم.

نتانیاهو که شکست‌های او در تحقق اهداف جنگ علیه غزه باعث انتقاد‌های زیادی در داخل رژیم صهیونیستی و اعتراضات علیه کابینه او شده است، ادعا کرد: اگر ما در طول سال‌ها، اقدامی نمی‌کردیم، ایران از زمان‌های دور به سلاح هسته‌ای دست می‌یافت.

لفاظی نتانیاهو علیه ایران در حالی است که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقّت‌بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار