رییس هیات سوارکاری استان قزوین گفت: مسابقات پرش با اسب با حضور ۱۷۰ سوارکار از چهار استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 بهزاد درویشی رییس هیات سوارکاری استان قزوین گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در رده نونهالان، پارسا زارع ازباشگاه المپیک زنجان مقام اول، ویونا کاووسی از باشگاه سواران زنجان مقام دوم و هیلا کریمیان از باشگاه سروش قزوین سوم شدند.

وی افزود: همچنین در بخش آزاد نیز کیاراد شرفی از باشگاه ستاره خرم در رده اول، حنانه جوادیان از باشگاه المپیک زنجان مقام دوم و حسام شریفی از باشگاه سام خرم دره سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری استان قزوین اضافه کرد: محمد پارسا زارعی و علی رحمانی هر ۲ از باشگاه سروش اول و دوم شدند و سهیل مکی آبادی نیز از باشگاه جم تهران مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات پرش با اسب که به میزبانی قزوین برگزار شد استان‌های تهران، البرز و زنجان نیز حضور داشته و قضاوت این رخداد ورزشی را داوران و کلانتران بین المللی برعهده داشتند که در تمامی رده‌های تمرینی، تشویقی، نونهالان، آزاد و D ۱ برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری استان قزوین گفت: چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب در مجموع نهمین دوره مسابقات اسب سواری است که امسال در استان قزوین برگزار شده و پیش از این شاهد برگزاری ۲ دوره مسابقات سوارکاری استقامت، ۲ دوره مسابقات اسب سواری درساژ و یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه سه بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار