سمیراحاجی فتحعلی مجری برنامه پاشو پاشو قهرمان گفت: «پاشو پاشو قهرمان» یک نگاه خاص به هویت ملی و پیشرفت ایران دارد.

سمیراحاجی فتحعلی مجری برنامه پاشو پاشو قهرمان از شبکه پویا در برنامه خبر ساعت ۱۰ بیان کرد: اولین سری برنامه پاشو پاشو قهرمان پخش شد که در این کار، کارگردان و تهیه‌کننده با یک ایده پردازی متفاوت راه جدیدی را به دنیای کودکان باز کردند‌. این نگاه از جنس امید به آینده بود و یک نگاه خاص به هویت ملی و پیشرفت ایران داشت‌. بر همین اساس یک کاری ساخته شد تا بیشتر ایرانمان را معرفی کنیم و به بچه‌ها بشناسانیم و آن‌ها را بیشتر با پیشرفت ها آشنا کنیم تا این غرور ملی در تمام کودکان سرزمینمان نهادینه شود و تک تک بچه‌هایمان به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: خیلی از کارها را به زبان ساده کودکانه به بچه‌ها ارائه دادیم. یکی از آیتم‌های ما بازده علمی برنامه بود که درباره من می‌توانم و من می‌دانم بود. این برنامه علوم تجربی را در نگاه توحیدی به بچه‌‌ها آموزش می‌داد. بچه‌ها در قالب بازی‌هایی که انجام می‌دادند یک سری مهارت کسب می‌کردند. 

حاجی فتحعلی  افزود: در این پانزده سالی که در خدمت بچه‌های نازنین بودم، خیلی وقت‌ها برنامه‌ها نقش سرگرمی داشت اما این برنامه به جز جذابیت و بخش سرگرمی به بخش پیشرفت ایران و هویت ملی و امید به آینده پرداخت.

مجری برنامه پاشو پاشو قهرمان عنوان کرد: در این برنامه تعامل من به گونه‌ای بود که من دانای کل بودم و مدیریت آن مرکز رشد را برعهده داشتم. در برنامه ما متن و داستان داشتیم و حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کار بداهه بود اما سعی کردیم احترام به نویسنده و متن را حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: هیچ لذتی از این بالاتر نیست که جهانی که ساختید را بچه‌ها باور می‌کنند. کار برای کودکان سخت است‌. چون بچه‌ها شما را به راحتی در جهان خود راه نمی‌دهند. زمانی که بچه‌ها حس، باور و صداقت را از شما دریافت کنند آنجا متوجه می‌شوید که هیچ چیزی بالاتر و والاتر از این نیست که در جهان یک کودک وارد شوید و کودک شما را بپذیرد. در غیر این صورت بچه‌ها شما را به حریم خود راه نمی‌دهند.

مجری پاشوپاشو قهرمان در پایان گفت: با‌توجه به اینکه صبحت‌های عزیزان را شنیدم خیلی برنامه را دوست داشتند. خواهشم از مسئولین این است که باتوجه به دوست‌داشتن و ادامه دار بودن برنامه هماهنگ کنند تا بیشتر در خدمت بچه‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار