در هفته‌ای که گذشت سینما‌های ایران ۱۹ میلیارد تومان فروختند و فیلم‌های «قیف»، «تگزاس ۳»، «پول و پارتی»، «مفت بر» و «خجالت نکش ۲» صدرنشین گیشه شدند.

در هفته‌ای که گذشت سینما‌های ایران ۱۹ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان فروش داشت و میزبان ۲۸۸ هزار مخاطب سینمایی در ۹ هزار سانس شد.

«قیف» در ژانر کمدی به کارگردانی محسن امیریوسفی در هفته گذشته در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت و با ۷۲ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان صدرنشین گیشه شد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» در ژانر کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش ۶۲ هزار بلیط سینما به ارزش ۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در رتبه دوم گیشه سینما قرار گرفت.

«پول و پارتی» در ژانر اجتماعی به کارگردانی سعید سهیلی ۵۶ هزار بلیط فروخت و توانست با رقمی معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در رتبه سوم گیشه سینما قرار گیرد.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی، با ۲۲ هزار مخاطب این هفته با حدود یک میلیاد و ۵۱۷ میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم گیشه قرار گرفت.

«خجالت نکش ۲» کاری از رضا مقصودی با ۱۶ هزار مخاطب با فروش هفتگی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در رتبه پنجم گیشه نشست.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار