مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: از زمان راه اندازی درگاه ملی تا کنون۲۳۷ هزار درخواست مجوز کسب و کار از بستر درگاه ملی مجوز‌ها به صورت الکترونیکی در این استان صادر شده است.

علیرضا نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۳۷ هزار درخواست کسب و کار ثبت شده در استان، بیشترین تعداد با ۵۵ هزار فقره مربوط به شهر رشت است.

وی گفت: در درگاه ملی مجوزها، متقاضیان کسب و کار، درخواست صدور مجوز را به دستگاههای اجرایی مرتبط ارسال می کنند که به ترتیب اتحادیه اصناف با صدور نزدیک به ۱۳۸ هزار مجوز، متولی صدور بیشترین مجوز کسب و کار در استان است.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با صدور ۲۶ هزار فقره دومین رتبه را در صدور مجوز کسب و کار کسب در استان به خود اختصاص داده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، مجوزهای پرتقاضا در گیلان را شامل پروانه کسب بنگاه معاملات املاک، پروانه کسب خرده فروشی خواروبار و کسب و کار خانگی خیاطی لباس اعلام کرد.

نوروزی، آموزش تمام دستگاه‌های اجرایی، گسترش تبلیغات محیطی و شهری و اجرای پویش تبلیغاتی - فرهنگی درگاه ملی در استان، احصاء بیش از ۱۰ مورد مشکل فنی و انتقال آن به مرکز ملی پایش برای حل مسائل و همچنین پاسخگویی مستمر را از جمله عوامل موفقیت این طرح در استان گیلان دانست.

برچسب ها: صدور مجوز ، کسب وکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.