سریال «سال‌های دور از خانه»، برنامه «فوتبال برتر» و سریال «غریبه بیشترین سهم در قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

براساس گزارشی که واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان (۱۶۲) در بازه زمانی ۳۰ مرداد تا ششم شهریور تعداد ۲۴ هزار و ۵۱۵ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است که شامل۱۴ هزار و ۲۴۵ پیام صوتی، ۵۳۲۶ پیام تلفنی و ۴۹۴۴ پیامک می‌شود.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های تماشا، سه و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از میان برنامه‌های شبکه تماشا سریال «سال‌های دور از خانه»، شبکه سه سیما برنامه «فوتبال برتر» و سریال «غریبه» و شبکه کودک برنامه‌های «منم بچه مسلمان» و «پاشو پاشو قهرمان» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود: مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سال‌های دور از خانه» شامل تشکر از محتوای جذاب، سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز و از سوی دیگر انتقاد برای پخش این سریال قدیمی در شبکه تماشاست. همچنین درخواست پخش سریال‌های جدید، متنوع، کره‌ای و ایرانی از دیگر نظرات مخاطبان درباره سریال‌های این شبکه بوده است.

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «فوتبال برتر» شامل درخواست اعلام زمان پخش مسابقات فوتبال، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «غریبه»، شامل تشکر از محتوای جذاب، درخواست اعلام زمان پخش و انتقاد از پخش نشدن سریال به بهانه پخش مسابقات فوتبال، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه‌های «منم بچه مسلمان» و «پاشو پاشو قهرمان» شامل تشکر از محتوای جذاب و آموزنده و درخواست اعلام نحوه شرکت در این برنامه‌ها و همچنین پخش پویانمایی‌های جدید و متنوع از شبکه کودک بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.