علیرضا خمسه با حضور در مستند «گیله پیرمرد» درباره اردشیر کاظمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صحبت کرد.

علیرضا خمسه، بازیگر پیشکسوت و ستاره سینمای کمدی ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ با حضوری متفاوت در فیلم «گیله پیرمرد» از اردشیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت. این مستند سینمایی به کارگردانی علی رستگار و تهیه‌کنندگی میلاد باقری این روز‌ها در مرحله اصلاح رنگ و نور قرار دارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.

در کارنامه علیرضا خمسه و اردشیر کاظمی، کار‌های مشترکی، چون سریال «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم و فیلم «شکلات داغ» به کارگردانی حامد کلاهداری به چشم می‌خورد.

علیرضا خمسه که این روز‌ها دو فیلم «شهر گربه‌ها۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی و «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان را بر پرده سینما‌ها دارد، از آخرین چهره‌هایی است که جلوی دوربین «گیله پیرمرد» رفت. پیش از او هنرمندانی، چون کیانوش عیاری، علی مصفا، سروش صحت، بهاره رهنما، همایون اسعدیان و امیرشهاب رضویان در این مستند حاضر شده بودند.

علی رستگار، پیشتر کتاب «ماموریت آقای شادی» (آنچه همیشه می‌خواستید درباره علیرضا خمسه بدانید ولی می‌ترسیدید بپرسید) را در انتشارات افراز منتشر کرده بود که گفت‌وگویی بلند و زندگینامه‌ای با علیرضا خمسه است.

زندگی اردشیر کاظمی

عوامل فیلم «گیله پیرمرد» عبارتند از: کارگردان: علی رستگار، تهیه‌کننده: میلاد باقری، مجری طرح: رضا باقری، تدوین: محمدرضا افسوشین، مدیر فیلمبرداری: پارسا مهرآوری، صدابردار: محمد منفرد، طراح پوستر: سحر رستگار.

مستند «گیله پیرمرد» که به شخصیت و زندگی اردشیر کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌پردازد، برای حضور در هجدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت آماده می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.