برگزیدگان چهاردهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمـدار بیـت به میزبانی شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

عبدالحسین انصاری، فریده چراغی ممیرا و وحید کیانیان به عنوان اعضای هیات داوران چهاردهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمـدار بیـت اردل از مجموع ۷۴۴ اثر دریافت شده در دبیرخانه و ۶۰۰ اثر راه‌یافته به مرحله داوری این رویداد ادبی، ۱۴ سروده را به عنوان آثار برتر بخش‌های آیینی و آزاد این دوره از جشنواره تمدار بیت انتخاب کردند.

بر این اساس در بخش آیینی این جشنواره و در رده سنی زیر ۳۰ سال، باقر ظفری از شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری به مقام نخست دست یافت و ساسان اسماعیل وندی از خوزستان و سید بهنام تقویان از استان فارس، دوم و سوم شدند.

در همین بخش و در رده سنی بالای ۳۰ سال، مقام نخست به شاعر اهل لردگان چهارمحال و بختیاری رسید؛ مجتبی بخشایش در این رده سنی توانست در جایگاه برترین شاعر آیینی تمـدار بیـت چهاردهم قرار گیرد.

محمد جهانی دیگر شاعر چهارمحال و بختیاری اهل فلارد هم به مقام دوم دست یافت و محدثه الماسی از خوزستان و علی رحم فتحی از کهگیلویه و بویراحمد به عناوین دوم و سوم رسیدند.

هیات داوران جشنواره شعر منطقه‌ای تمـدار بیـت در بخش آزاد این رویداد ادبی و در رده سنی زیر ۳۰ سال به ترتیب کریم جعفری از خوزستان، یاسر کیانی از اردل چهارمحال و بختیاری و بانوی شاعره سمانه پیشداد از لرستان را به عنوان نفرات اول تا سوم برگزید.

مجید تقی زاده از کهگیلویه و بویراحمد هم توانست نظر موافق هیات داوران تمـدار بیـت را برای کسب مقام نخست بخش آزاد رده سنی بالای ۳۰ سال این رویداد را کسب کند.

در این رده سنی فرزاد ظفریان از اردل چهارمحال و بختیار در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین کرد علی از لرستان و یونس عبدالهی از خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار