نایب قهرمان پارالمپیک پاریس گفت: حریفان قبلی را که شکست داده بودم عنوان دار‌تر از جودوکار الجزایری بودند، اما روز او بود و قهرمان شد.

سید میثم بنی طبا جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال نقره جودوی پارالمپیک پاریس، گفت: حریف الجزایری حریف خوبی بود. برای اجرای تکنیک‌های زیادی سمت او رفتم، اما نشد. امتیاز وازاری او مشکوک بود. با وجودیکه به ویدئو چک هم رفت، اما تایید شد. خدا این طور خواست که مدال طلا به او برسد. من هم خدا را شاکرم. من همه تلاشم را کردم و راضی به رضای او هستم. 

وی در پاسخ به این سوال که می‌توانست پیروز دیدار فینال باشد، خاطرنشان کرد: صدر درصد می‌توانستم برنده شوم. من بهتر از او بودم و حریفان قبلی را که شکست داده بودم عنوان دار‌تر از جودوکار الجزایری بودند، اما روز او بود و قهرمان شد.

نایب قهرمان جودوی پارالمپیک پاریس تصریح کرد:من همه زورم را زدم. کم کاری نکردم و هدفم فقط مدال طلا بود، اما طلا قسمت من نشد. 

بنی طبا درباره اهداف آینده خود، گفت: به احتمال زیاد جا را برای جوانان باز می‌کنم. البته این موضوع قطعی نیست. تصمیم داشتم طلا گرفتم حتما خدا حافظی کنم، اما الان که مدالم نقره شد مشخص نیست و شاید همچنان ادامه بدهم. 

وی در پایان با قدردانی از مروم ایران، اظهار کرد: از دعای خیر مردم عزیزمان تشکر می‌کنم. مردم همیشه حامی ما بوده اند و مدیون آن‌ها هستم. امیدوارم با مدال نقره توانسته باشم خوشحالشان کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار