پرتاب کننده دیسک کشورمان گفت: برای مسابقات فقط ۵ عدد دیسک وجود داشت در حالیکه حدود ۳۰ الی ۴۰ دیسک با برند‌های متفاوت باید در دسترس ورزشکاران باشد.

مهدی اولاد پس از چهارمی در رقابت‌های پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک اظهار داشت: نشد که بشود. ۶ پرتاب انجام دادم که در یک پرتاب هم نه دیسک درست در دستم نشست نه پایم در دایره مال خودم بود. اگر دقت کرده باشید من از پرتاب دوم روی کفشم جوراب کشیدم تا دایره سر نخورم.

وی افزود: برای مسابقات فقط ۵ عدد دیسک وجود داشت در حالیکه در مسابقات رسمی حدود ۳۰ الی ۴۰ دیسک با برند‌های متفاوت باید در دسترس ورزشکاران باشد و عجیب که زشت است که در این سطح از رقابت‌ها و در پارالمپیک فقط ۵ دیسک برای ورزشکاران تعبیه شده بود. 

اولاد بیان کرد: اهل بهانه آوردن نیستم، اما ۲ آسیب دیدگی داشتم. ۲ روز است که پس از مسابقات پرتاب وزنه آسیب دیدگی از ناحیه لگن داشتم و مدام یخ روی پایم می‌گذاشتم. بازوی سمت راستم را هم بسته بودم که در فیلم کاملا مشخص بود. با وجود همه اینها از خودم راضی نیستم و اگر حتی یکی از پرتاب هایم می‌گرفت، قطعا مدال طلا برای من بود. 

وی خاطرنشان کرد: پرتاب‌هایی که اینجا ثبت شد، ۴ متر زیر پرتاب‌های من در تمرینات بود. با این وجود باز هم خدا را شکر میکنم اگدچه شرمنده مردم و مربیانم شدم. قول هم می‌دهم که در بازی‌های بعدی جبران کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار