فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در بازرسی از ۳ تریلی ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت سازمان یافته کشف کردند.  

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در جهت مبارزه با محموله‌های کلان و باندی قاچاق سوخت، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته‌ای که سوخت را از استان‌های مرکزی کشور به سمت مناطق مرزی قاچاق می‌کردند، شدند؛ لذا در این خصوص موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند. 

او افزود: مأموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات هوشمندانه پلیسی ۳ دستگاه تریلی تانکردار را شناسایی و سپس متوقف کردند و در بازرسی از خودروها، ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

سردار شجاعی نسب اظهار کرد: با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله سوختی قاچاق کشف شده بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ دستگاه تریلی توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.