نایب قهرمان پرتاب دیسک پارالمپیک پاریس گفت: مدالم را به امام رضا (ع)، شهدای شهرستان پلدختر و مربی خودم آقای علی بهرامی تقدیم می‌کنم.

 حسن باجولوند پس از کسب مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: چند سال برای حضور و کسب این مدال زحمت کشیده بودم و حس خیلی خوبی دارم که توانستم نقره بگیرم.

وی در مورد رقابت نزدیکی که با حریف ایتالیایی داشت، گفت: تلاش زیادی کردم که طلا بگیرم، اما متأسفانه فقط ۲۰ سانتی متر کم آوردم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنم و مدال خوش رنگ تری بگیرم.

نایب قهرمان پارالمپیک پاریس در خصوص اینکه اولین حضورش بود، عنوان کرد: سطح مسابقات و امکانات خیلی خوب بود و خدا را شکر می‌کنم که اولین حضور با مدال همراه بود. 

وی در مورد اینکه قبل از حضور در پاریس فکر می‌کرد به مدال برسد، گفت: تمام فکر و ذکر من رسیدن به مدال بود و کسب نتیجه خوب بود. دوست داشتم رکورد‌های تمرینم را بزنم و اصلا کاری به مسابقه نداشتم. هدفم خوشحالی مردم کشورم بود. 

باجولوند در مورد اینکه برنامه اش برای آینده چیست، عنوان کرد: هدفم کسب مدال در مسابقات جهانی سال آینده و بازی‌های پاراآسیایی است و برای آنها برنامه دارم.

وی درباره اینکه مدالش را به چه کسی تقدیم می کند، گفت: مدالم را به امام رضا (ع)، شهدای شهرستان پلدختر و مربی خودم آقای علی بهرامی تقدیم می کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار