گروه جهادی-درمانی دندانپزشکان کشور برای ارائه خدمات دندانپزشکی در سلماس اردو زدند.

گروه جهادی-درمانی از روز دوشنبه مورخ ۱۲ شهریور لغایت جمعه ۱۶ شهریور در سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان سلماس حضور یافته و به ارائه خدمات دندانپزشکی خواهند پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دندان پزشک‌های متخصص گروه جهادی ۱۵۰ نفره الکفیل از سراسر ایران آمده اند به دهک‌های ۱ تا ۳ و در برخی مواقع تا دهک‌های ۵ که توسط مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) معرفی شده اند طی ۵ روز تا فردا جمعه خدمات دندانپزشکی ارائه دهند.

رضا مهر افروز افزود: این اردوی درمانی فرصت بسیار خوبی برای خانواده‌هایی است که توان مالی ندارند می‌توانند از ظریف این گروه جهادی جهت استفاده کنند و  از خدمات دندان پزشکی اعم از عصب کشی، پر کردن سطحی، کشیدن دندان، در حد مقدور بهره ببرند.

وی ادامه داد: جامع هدف ما این است طی ۵ روز به یک هزار و ۵۰۰ نفر از دهک‌های یک تا ۳مددجویان کمیته امداد به طور استاندارد توسط دندان پزشکان مجرب خدمات رسانی کنیم.

وی عنوان کرد: با مؤسسات خیریه تفاهم‌نامه هایی داریم که خدماتی به مددجویان ارائه می‌دهند، اما تلاش ما این است بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های سیستم دولتی جهت ارائه خدمات بهتر به مددجویان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در پایان گفت: این کار جهادی با همکاری سازمان هایی، چون استانداری، فرمانداری، ستاد اجرایی فرمان امام، شبکه بهداشت علوم پزشکی، هلال احمر، دانشگاه فرهنگیان دست به دست داده ایم تا در این بازه زمانی اتفاق خوبی را در استان مان رقم بزنیم. در اولین فرصت تلاش خواهیم کرد از گروه الکفیل یا سایر گروه‌های جهادی کشور جهت ارائه خدمات درمانی به سایر شهر‌های استانمان استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.