رئیس استاندارد بروجرد از ۹۷ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی شهرستان خبر داد.

نازنین دایی  اظهار کرد: در پنج‌ماهه اول امسال با استفاده از توان کارشناسی شرکت‌های بازرسی ۹۷ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین‌بازی شهرستان بروجرد انجام‌گرفته است.

وی با بیان اینکه شهربازی که در بروجرد تائیدیه ۱۰۰ درصد داشته باشد، نداریم، افزود: انجام بازرسی‌های دوره‌ای در طول مدت اعتبار یک‌ساله مجوز استاندارد، الزامی است و بهره‌بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

رئیس اداره استاندارد بروجرد اضافه کرد: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

دایی خاطرنشان کرد: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره‌برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام کنند تا ایمنی و سلامت مردم به‌ویژه کودکان، به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه با سرکشی مستمر گروه‌های نظارتی وضعیت استاندارد وسایل بازی شهربازی‌ها بررسی می‌شود، تصریح کرد: طرح نظارت بر استاندارد خدمات و کالا از برنامه‌های محوری اداره استاندارد شهرستان است.

برچسب ها: شهربازی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.