مدیرکل استاندارد لرستان گفت : در حال حاضر تنها 40 درصد فضاها و تجهیزات شهربازی ها در این استان استاندارد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان افزود : در حال حاضر بیش از 40 مرکز تفریحی شامل شهربازی ، پارک و زمین بازی در استان وجود دارد که اطلاعات تمام آنها در سامانه مراکز تفریحی ثبت شده است.
وی اظهار کرد: کلیه مراکز شهربازی و تفریحی استان ابتدای سال گذشته بازرسی شده بودند که در آن زمان بیش از 90 درصد تجهزات این اماکن فاقد مجوزهای استاندارد تشخیص داده شده بودند.
به گفته وی پس از آن با اطلاع رسانی مناسب و برگزاری جلسات متعدد با حضور رابطان شهرداری ها، بسترهای لازم برای استاندارد سازی فضای های بازی فراهم شد.
قنبریان ادامه داد: در این راستا با اقدامات انجام شده تاکنون 40 درصد تجهیزات مجموعه های شهربازی و فضاهای بازی استاندارد شده و استانداردسازی مابقی نیز در مراحل پایانی است که انتظار می رود تا پایان امسال انجام شود.
به گفته وی پارک های بازی سطح استان نیز که وسایل منفرد و یا چندگانه دارند متعلق به بهره برداران بوده که حدود 50 درصد آنها استانداردهای لازم را دریافت کرده اند.
وی افزود: در خصوص زمین های بازی، وسایل تفریحی و بدنسازی پارک ها نیز اعلام نواقص شد که در این راستا بسیاری از وسایل فلزی و غیراستاندارد جمع آوری و وسیله های پلی اتیلن جایگزین شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.