طیف وسیعی از مقامات کشوری در لیست مدعوین حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو هستند.

نمایشگاه فناوری‌نانو به دلیل جاذبه‌های فناورانه‌ای که دارد، هر سال میزبان بازدیدکنندگانی از اقشار مختلف مردم از اساتید دانشگاه تا دانش‌آموزان و فعالان حوزه کسب و کار است. علاوه‌براین، به دلیل ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی فناوری‌نانو در این نمایشگاه، مقامات بلندپایه لشکری و کشوری نیز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند تا در جریان آخرین تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه قرار گیرند.

به زعم دبیر ستاد توسعه فناوری‌نانو و میکرو، این نمایشگاه صحنه‌ای است که تقریبا تمام بازیگران عرصه نانو در آن حضور دارند. گروه‌های زیادی از آنهایی که در بخش آموزش نانو مشغول به فعالیت هستند تا محققان حوزه پژوهش و عرصه توسعه فناوری در این نمایشگاه حضور فعالی دارند. همچنین گروه‌هایی در صنعت که در بخش توسعه محصول، صادرات و توسعه کسب و کار فعالیت دارند نیز در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نانو و میکرو حضور دارند.

از سوی دیگر شاهد حضور نهاد‌های حامی از بخش خصوصی و دولتی و بخش‌های حمایت‌کننده حاکمیتی در این نمایشگاه هستیم و همچنین صنایعی که بهره‌بردار فناوری‌نانو هستند نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

در واقع، نمایشگاه نانو یک تصویر کوچک از همه بازیگران عرصه نانو است. این ویژگی مهم موجب شده تا هر ساله طیف وسیعی از مسؤولان بلند پایه از نمایشگاه نانو بازدید کنند.

در ذیل برخی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ آمده است که برای حضور در نمایشگاه سال جاری نیز در لیست مدعوین قرار دارند: 

«قوه قضاییه: رئیس قوه قضاییه، رئیس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور»، «مجلس شورای اسلامی: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی»، «سازمان برنامه و بودجه: رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه»، «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان: معاون علمی و فناوری، معاونان و مدیران ستاد‌های مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی»، «وزارت نفت: معاون امور مهندسی، پژوهشی و فناوری وزارت نفت»، «وزارت صمت: رئیس سازمان توسعه تجارت، مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته؛ صحا»، «وزارت بهداشت: معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت، مشاور وزیر بهداشت»، «سازمان غذا و دارو: مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو، رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو»، «سازمان انتقال خون کشور: معاون پشتیبانی و فنی سازمان انتقال خون کشور»، «وزارت علوم: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم»، «وزارت جهاد کشاورزی: معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی»، «وزارت امور خارجه: مشاور دیپلماسی علمی وزیر امور خارجه»، «صدا و سیما: قائم مقام شبکه یک سیما، مدیران صدا و سیما»، «ستاد اجرایی فرمان امام: معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام»، «شورای عالی انقلاب فرهنگی: معاونان شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «بنیاد شهید و امور ایثارگران: معاون آموزشی، پژوهشی و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران»، «حوزه هنری انقلاب اسلامی: دفاتر هنر و ادبیات پیشرفت استان‌های حوزه هنری»، «رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت»، «رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها»، «رئیس و معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس»، «رئیس بنیاد ملی علم ایران»، «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»، «رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری»، «هیئت‌هایی از کشور‌های سوریه، برزیل، اندونزی، کوبا و ونزوئلا» و «مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و هلدینگ‌ها».

به نقل از ستاد نانو، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران نانو ۱۴۰۳ در روز‌های ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه سال جاری در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴ (خلیج فارس) برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو به منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکار‌های شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته خواهد شد. از ابتدای مرداد ماه، سایت نمایشگاه به آدرس https://nanoexhibition.ir باز شده و امکان ثبت‌نام برای شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه وجود دارد. بخش جانمایی آنلاین غرفه‌ها نیز از ۵ شهریور ماه برای شرکت‌ها باز شده است. تمام شرکت‌های دارای گواهی نانومقیاس می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار