جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: زوج جوان تهرانی که برای کوهنوردی کوتاه مدت به جنگل های آستارا رفته بودند به علت عدم آشنایی به مسیر گم شدندو امروز با تلاش نیروهای پلیس و هلال احمر پیدا شدند.

سردار"حسین حسن پور" گفت: عصر دیروز  خانواده این زوج جوان به پلیس آستارا مراجعه و خبر مفقودی زوج جوان را اعلام نمودند و بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اولیه مشخص شد، عصر یکشنبه دو جوان برای یک کوهنوردی کوتاه مدت به مسیر جنگلی لوندویل و آبشار لاتون عزیمت نموده اند اما با گذشت ۲۴ ساعت مراجعت ننموده اند و خبری از آنان در دسترس نیست، گوشی تلفن همراه هر دو نفر نیز از دسترس خارج شده است.

وي افزود: پلیس با بکارگیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی ابتدا خودروی زوج جوان را در مسیر جنگلی به صورت پارک شده پیدا نمود سپس با مشخص شدن مسیر و جهت حرکت آنان با همراه عوامل امدادي جمعيت هلال احمر با جستجوی بی وقفه و استفاده از  فن آوری نوین موفق به شناسایی محل حضور این زن و شوهر جوان شدند.


جانشین فرمانده انتظامي استان گیلان با بیان اینکه این زوج قصد داشتند به آبشار لاتون عزیمت کنند ولی متاسفانه به علت اشتباه در مسیر در جنگل های شهرستان آستارا مفقود شدند افزود: اين زن و مرد پس از ۴۸ ساعت جستجو به صورت صحيح و سالم در حالی که آب و غذا و رمقی برای آنها باقی نمانده بود ساعتی پیش پیدا شدند.

این مقام انتظامی افزود: این زوج جوان، جهت اقدامات درماني به درمانگاه منتقل شد.

سردار حسن پور  با بيان اينکه رضايت مردم باعث ارتقاء روحيه و انگيزه خدمت‌رساني پليس مي‌شود بیان داشت: گردشگران و هموطنان عزیز در استفاده از مواهب طبیعی مانند دریا و جنگل حتما نکات و اصول ایمنی و خود مراقبتی را مورد توجه قرار دهند .

برچسب ها: کوهنورد ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.