دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: هیچ شرکتی حق ندارد خارج از نرخ‌های مصوب به مسافران بلیتی گران‌تر عرضه کند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما زمینه ساز افزایش کیفیت خدمات در پروازها شده و از سوی دیگر با افزایش دوره های چک و اورهال ناوگان از سوی شرکت های هواپیمایی ما شاهد بهبود و افزایش تعداد ناوگان هوایی در این بخش خواهیم بود گفت: به طور قطع در آینده بر تعداد ناوگان هوایی افزوده خواهد شد چراکه  همزمان با آزاد سازی نرخ های بلیت هواپیما از سوی دیوان عدالت اداری دست دلالان وسوداگران در بازار مسکن کوتاه می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نظارت ها بر بخش هوایی کشور و در حوزه بلیت پروازها تشدید شده و با توجه به آنکه سقف قیمت بلیت پروازها در این بخش تعیین شده است بنابراین هیچ یک از شرکت های هواپیمایی حق ندارند خارج از نرخ تعیین شده به مسافران بلیت بفروشند.

او بیان کرد:  سقف  و کف قیمتی در بلیت های هواپیماها برای تمامی مسافران تعیین شده و تمامی نرخ ها در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی بارگذاری شده است به طور مثال بلیت هواپیما در مسیر مشهد 2میلیون و 700 هزار تومان است و هیچ شرکتی حق ندارد خارج از این نرخ به مسافران بلیت عرضه کند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: بلیت ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
خیلی راحت دارن میفروشند شما خبر نمیشد بلیط استانبول را دارن بالای ۵۰ملیون میفروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
آنقدر نرخهای مصوب بالاست که اگر شرکتی بخواهد
بالاتر از آن بفروشد متقاضی وجود ندارد !!
تازه برای همین نرخها هم ، تقاضا پایین است !!
و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
لطفا درخصوص بلیط وکرایه های ماشین های بین شهری هم صحبتی بکنید که دادمردم را دراوردند .چرا همیشه طرفدار مرفهین هستید.از.کسیکه هواپیما تاکسی تلفنی اش هست دفاع میکنید.
Armenia
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
دیروز سوار هواپیما شدم دیدم جلوی در همه درهای اضطراری صندلی چیدن در حالی که اسمش روشه یعنی تخلیه فوری در هنگام حادثه ولی بخاطر ارزون شدن بلیط و سود بیشتر جون مردمو به خطر میندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
عجب!!!! پس هیچ کس حق نداره‌گرون کنه!!! ولی گرون میکنن
آخرین اخبار