مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مشارکت حداکثری سهامداران از جمله مهم‌ترین مزیت‌های برگزاری مجامع به شکل الکترونیکی است.

پوریا خاوری، مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشند تا دسترسی آن‌ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

این مقام مسئول در خصوص مهم‌ترین ویژگی برگزاری مجامع به شکل الکترونیکی هم بیان کرد: مشارکت حداکثری سهامداران بدون محدودیت‌های جغرافیایی و زمانی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های برگزاری مجامع به شکل الکترونیکی محسوب می‌شود.

او همچنین اظهار کرد: حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفتگو جهت تعاملات بین سهامداران از دیگر مزایای استفاده از بستر الکترونیک دیما برای مجامع است.

گفتنی است، طی مرداد‌ماه امسال ۱۹ مجمع به شکل الکترونیک برگزار شده است که نسبت به مجامع سال گذشته در مدت مشابه شاهد افزایش بودیم. سال گذشته در زمان مشابه ۱۴ مجمع به شکل الکترونیکی برگزار شده بود که حدود ۲۵ درصد افزایش را در تعداد مجامع برگزار شده ثبت کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار