سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فرونشست و افکن چاه در یک منزل مسکونی در خیابان تبریز قزوین و تخلیه ساکنان آن خبر داد.

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد نشست و افکن چاه در یک باب منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله عوامل آتش نشانی ایستگاه ۶ نواب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه اینکه قسمتی از این منزل مسکونی دچار نشست شده بود و احتمال ریزش این ساختمان نیز وجود دارد، آتش نشانان نسبت به ایمن سازی مکان مورد نظر اقدام کردند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

ململی تاکید کرد: در این ماموریت، عوامل انتظامی، ادارات گاز، آب و برق و همچنین ماموران ناحیه امام حسین (ع) شهرداری منطقه یک قزوین در این عملیات حضور داشتند و نسبت به ایمن سازی محل تلاش کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: حادثه فرونشست در خیابان تبریز تنها بخش کوچکی از یک مخاطره بزرگ را نشان می‌دهد و اگر نگاهی عمیق‌تر به مناطق بافت فرسوده قزوین نداشته باشیم، احتمالات بیشتر و به مراتب مهلک تری نیز قابل تصور خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار