با تلاش شبانه روزی نیرو‌های پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی کرمان،۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه سعادت آباد این شهرستان رفع تصرف شد.


امین کاظمی زاده فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمان و با هدف اجرای تبصره ۱ ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره بردای از جنگل‌ها و مراتع کشور، حفاظت و صیانت از انفال مساحت ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه سعادت آباد شهرستان کرمان که چندی پیش از سوی افراد سودجو حصار کشی شده بود با اخذ دستور قضایی با تلاش مأموران پاسگاه ویژه یگان حفاظت شهرستان و همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خلع ید و رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی ملی جزو وظایف ذاتی منابع طبیعی است و در زمینه حفظ و حراست از منابع طبیعی هیچ گونه مماشاتی با متصرفان وجود ندارد، بیان داشت: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی، محصولات جنگلی و ... مراتب را با شماره گیری کد‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی هستند، اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار