مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد، حقوق، ارزش افزوده، آموزش مودیان و فعالان اقتصادی منطقه آزادچابهار تشکیل شد.

حمیرا ریگی در دیدار مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان ضمن تبیین و تشریح مباحث قوانین و مقررات مالیاتی در راستای انجام تکالیف مقرر در قانون مالیات‌ها و بهره‌مندی فعالان اقتصادی بابت فعالیت‌های داخل محدوده منطقه آزاد تجاری‌صنعتی چابهار به مشوق‌ها و مزایای قانونی نیز در این خصوص اشاره کرد.

وی هم‌افزایی مسوولان در راستای تسهیل تجارت را امید آفرین و اثربخش دانست و اظهار کرد: آموزش‌ها مستمر و پیوسته منجر به افزایش اطلاعات و آگاهی مودیان موجب ایجاد فضای تعاملی و انگیزه پرداخت و مشارکت مودیان در عمران و آبادانی منطقه خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان نیز با تاکید براینکه اعمال هرگونه بهره‌مندی از نرخ صفر مالیاتی مطابق ماده ۱۳ مناطق آزاد منوط به تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیاتی، صورت‌های مالی در موعد مقرر قانونی و حسب مورد ارائه دفاتر و اسناد و مدارک حسابداری است، افزود: در این خصوص اداره کل امور مالیاتی استان با برنامه‌ریزی مدون و در چارچوب مباحث مالیاتی فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار، بصورت کارگاه آموزشی به تشریح مباحث مالیاتی جهت سهولت امور مالیاتی فعالان آمادگی لازم را داراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار