باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری و ویژه برنامه هایتان در سالروز شهادت امام رضا (ع) فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

سی ام ماه صفر مصادف با سالروز شهادت جانسوز حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است. عشق و علاقه ایرانیان از هر قوم و نژادی به امام مهربانی‌ها هشتمین امام شیعیان چنان در دلشان نهادینه شده است که برای ابراز ارادت و برگزاری مراسم عزاداری از تمام نقاط کشور به شهر مقدس مشهد مشرف می‌شوند و همچنین به طور همزمان در سراسر کشور ویژه برنامه‌های عزاداری برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری و ویژه برنامه هایتان در سالروز شهادت امام رضا (ع) فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) و تصاویر تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا، نکات، تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

دسته عزاداری

مراسم عزاداری

ایستگاه صلواتی

دسته زنجیرزنی

خادمان حرم

خیل عظیم عزاداران

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار