قائم مقام ستاد دهه آخر صفر و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پویش پاکبان افتخاری می‌توانند عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال نمایند.

جاوید کیانی قائم مقام ستاد دهه آخر صفر و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پویش مردمی پاکبان افتخاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و شهروندانی که خدمت به زائران امام رضا (ع) را افتخار خود می‌دانند، در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد.

او افزود: این پویش با هدفِ ترویج فرهنگِ میزبانی که یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های مدیریت شهری و فرهنگ پیشین شهروندان مشهدی است و همچنین پاکسازی و نظافت معابر عمومی، جهتِ رفاه حال زائران و میزبانی شایسته از آنان است، انجام می‌شود.

قائم مقام ستاد دهه آخر صفر و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال نمایند.

کیانی بیان کرد: پیش شماره ۰۵۱ با تلفن ۳۷۰۴۵ عنوان شماره راهنمای زائر است و کسانی که قصد ورود به مشهد را دارند حتما با این شماره تماس بگیرند؛ به ویژه زائرانی که در زمینه اسکان خود سوال دارند و می‌خواهند برای خود جانمایی را داشته باشند.

او تصریح کرد: همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگو هستند و مکان‌هایی که قابل اسکان است را به زائران اطلاع رسانی خواهند کرد.

قائم مقام ستاد دهه آخر صفر و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) است.

کیانی اظهار کرد: از مردم شهر مشهد و زائرانی که وارد شهر شده‌اند، تقاضا داریم که هر نوع خدمتی که اینجا ارائه می‌شود را خدمت به امام رضا (ع) بدانند چرا که اینجا شهر امام مهربانی‌ها است؛ پویش پاکبان افتخاری که یکی از مواردی است که از مردم می‌توانند در آن شرکت کنند و برای نظافت خیابان‌ها و معابر داوطلب شوند.

برچسب ها: پاکبان ، پویش مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار