رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش کرمان از راه‌اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها خبر داد.

حسن فلاحی با اعلام اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برپا خواهد شد، گفت: ۳۴ پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان آزمون سراسری دایر است و در هر کدام از پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش حداقل سه یا چهار مشاور برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان حضور دارند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش با دریافت تعرفه‌های دولتی خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ارائه می‌دهند، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ درصد داوطلبان برای دریافت خدمات مشاوره و انتخاب رشته به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مطمئن‌ترین پایگاه‌های انتخاب رشته هستند، تصریح کرد: مشاوران حاضر در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مشاوران زبده و با تجربه هستند که بیشتر آنان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دارند.

فلاحی گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان کرمان از روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور۱۴۰۳) برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان آماده هستند و فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان تا اتمام مهلت انتخاب رشته داوطلبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند، صرفاً با مشاوران تحصیلی مشورت کنند، هرکسی صلاحیت مشاوره دادن در امر مهمی مثل تحصیل داوطلبان را ندارد و داوطلبان نباید به هر کسی اعتماد کنند.

فلاحی بیان داشت: داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب رشته حتما باید با مشاوران دیدار و گفت و گوی حضوری داشته باشند، چون گفت‌وگوی چهره به چهره داوطلبان با مشاوران سبب می‌شود با شناخت بهتری از داوطلب، فرایند انتخاب رشته انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.