معاون پرورشی آموزش و پرورش مهاباد گفت: یک پایگاه انتخاب رشته در این شهرستان فعالیت می کند که این پایگاه از زمان اعلام نتایج لغایت پایان مهلت انتخاب رشته مشغول ارائه خدمات به دانش آموزان و دواطلبان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون یک پایگاه انتخاب رشته در شهرستان مهاباد فعالیت می کند که این پایگاه  از زمان اعلام نتایج لغایت پایان مهلت انتخاب رشته مشغول ارائه خدمات به دانش آموزان و دواطلبان خواهد بود.

سیدطاهر محمدی افزود: پارسال بیش از 215 داوطلب انتخاب رشته از پذیرفته شدگان در آزمون سراسری ازخدمات مراکز مشاوره ای آموزش و پرورش بهره مند شدند که نسبت  به سال قبل بیش از پنج درصد رشد داشته است.

معماری آزاد،کارشناس مشاوره مدیریت هم گفت:  نحوه انتخاب رشته به شیوه دسته بندی، سهمیه ها،بومی گزینی، معرفی دانشگاهها و رشته های دانشگاهی، معرفی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز،آخرین تغییرات انجام شده در انتخاب رشته و پذیرش در آزمون سراسری، برنامه ریزی کنکور،مهارتهای مطالعه ومهارت‌های آزمون دادن از جمله خدمات مراکز مشاوره ای آموزش و پرورش در پایگاه‌های انتخاب رشته به شمار می رود.

انتهای پیام/ع

اهمیت انتخاب رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.