سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از اطفاء آتش سوزی بانک مسکن در خیابان خواجو خبر داد.

سرآتشیار محمد شریعتی درباره حادثه آتش سوزی در بانک مسکن خیابان خواجو اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱:۰۴ شامگاه دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۳ توسط شهروندان به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در بانک مسکن شعبه خیابان خواجو اتفاق افتاد، تصریح کرد: پس از دریافت اعلام رویت دود توسط شهروندان کارشناسان ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های ۵-۴-۹-۱۴-۲ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی و مدیر کشیک وقت سرآتشیار فلاحی به همراه تعدادی از روسای ایستگاه‌ها برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبقه همکف ساختمان بانک مسکن بطور کامل دچار حریق شده بود، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی شعبه و بسته بودن درب شعبه و مشاهده دود و شعله در داخل بانک، آتش نشانان درب بانک را برش داده و وارد شدند و نسبت به اطفاء کامل حریق اقدام کردند که قسمت‌های مختلف شعبه تحت تأثیر حریق قرار گرفته بود.

شریعتی در پایان با بیان اینکه طبقه بالا و طبقه زیرزمین این بانک از حریق مصون مانده بود، بیان کرد: خوشبختانه این حریق بدون هیچگونه خسارت جانی اطفاء شد و تیم کارشناسی در حال ارزیابی علت حریق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.