مهاجم کهنه کار تیم ملی اروگوئه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

روز جمعه لوئیس سوارز ۳۷ ساله صد و چهل و سومین و آخرین بازی خود را برای تیم ملی اروگوئه انجام خواهد داد و به یک دوران درخشان پایان  خواهد داد که در آن با ۶۹ گل بهترین گلزن تاریخ لاسلسته شد.

سوارز که به وضوح احساساتی بود، این خبر را طی یک کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم سنتناریو مونته ویدئو اعلام کرد.

 سوارز با اشاره به بازی اروگوئه در مقدماتی جام جهانی مقابل پاراگوئه در هفتمین روز بازی‌های مقدماتی آمریکای جنوبی گفت: جمعه آخرین بازی من با تیم ملی خواهد بود. این چیزی است که به آن فکر کرده و آن را تحلیل کرده ام. زمان مناسب است.

او افزود: که با همان شور و اشتیاق به مسابقه خداحافظی خود نزدیک خواهد شد که در اولین بازی خود در فوریه ۲۰۰۷ انجام داد.  

سوارز در چهار دوره جام جهانی حضور داشت، قهرمان کوپا آمریکا در سال ۲۰۱۱ شد و به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، گفت: با خیالی آسوده می‌روم که تا جمعه همه چیز را برای تیم ملی دادم. هیچ پشیمان نیستم.

سوارز همچنین قدردانی خود را از هواداران به خاطر حمایت بی دریغ آنها در طول سال‌ها ابراز کرد و خاطرنشان کرد: که آنها تلاش او را برای نمایندگی اروگوئه درک می‌کنند.

او تصریح کرد که برای بازی مرحله یک هشتم مقابل ونزوئلا در دسترس نخواهد بود. ستاره سابق بارسلونا، اتلتیکو مادرید و ناسیونال گفت: بازنشستگی با شرایط من، نه به دلیل مصدومیت یا کنار گذاشته شدن، چیزی است که به من آرامش زیادی می‌دهد.

سوارز امیدوار است که خداحافظی او برای او، خانواده اش و هواداران حاضر در استادیوم یک مسابقه فراموش نشدنی باشد.

 سوارز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم یک جشن بزرگ و یک برد برای اروگوئه برگزار شود، زیرا هنوز یک بازی مقدماتی جام جهانی برای کسب سه امتیاز است و ما باید آن را جدی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار