لیونل مسی و نیمار پیامی ویدیویی را برای لوئیس سوارز در شب خداحافظی او از بازی های ملی ارسال کردند.

دیشب درچارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم ملی فوتبال اروگوئه میزبان پاراگوئه بود که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لوئیس سوارز مهاجم سرشناس اروگوئه که چند روز پیش اعلام کرده که بازی مقابل پاراگوئه آخرین حضور او در بازی‌های ملی خواهد بود در پایان بازی با هوادارانی که او را به شدت تشویق می‌کردند، وداع کرد.

سوارز ۳۷ ساله در صد و چهل و چهار بازی موفق شده بود ۶۹ برای اروگوئه گلزنی کند و بهترین گلزن لاسلسته است.

لیونل مسی فوق آرژانتینی که علاوه بر بارسلونا هم اکنون نیز در اینترمیامی با سوارز همبازی است در پیامی ویدیویی خطاب به او گفت: سلام گوردو، من دوست داشتم در این روز که برای تو و خانواده و همه افراد حاضر در فوتبال خاص است حضور داشته باشم. می‌دانم که گرفتن این تصمیم تا چه حد برایت سخت بود، چون می‌دانم که بازی برای تیم ملی اروگوئه چه احساسی برایت داشت.

امیدوارم که از این ادای احترامی که به تو شد لذت برده باشی ولی شایسته بیشتر از این هستی. می‌دانم که سال‌های زیادی را در فوتبال پشت سر گذاشتی و من خوشحالم که همه در کنارت هستند و ما بار دیگر در یک تیم باشگاهی کنار هم هستیم.

نیمار ستاره برزیلی که چندین سال با سوارز در بارسلونا همبازی بود نیز خطاب به ستاره اروگوئه ای گفت: این روز سختی است، اما من برای همه کار‌هایی که تو در تیم ملی کشورت کردی و همه چیزت را برای فوتبال دادی خوشحال هستم. برای من باعث افتخار است که تو را به عنوان یک بازیکن و یک انسان می‎‌شناسم.

بازی برابر تو همیشه برای من سخت بود، اما مکالمات و لحظاتی را که در کنار هم سپری کردیم به خوبی به خاطر دارم. مردم اروگوئه همیشه تو را به یاد خواهند داشت و فراموش نخواهند کرد که چه بازیکن فوق العاده‌ای در قلب‌هایشان بودی. بسیار دوستت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار