یادواره شهید سهرابی ثانی با حضور اقشار مختلف شهرستان لنده در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

مراسم سالگرد شهادت و یادواره شهید محمد سهرابی ثانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان لنده در منزل این شهید والامقام در روستای سرآسیاب لنده برگزار شد. 

رئیس دادگستری شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به‌ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از مهم‌ترین خصوصیات شهدا بحث خداترسی از خدا بود و همین مسئله باعث شد تا به رهایی دست یابند. 

حجت‌الاسلام انصاری‌پور گفت: وقتی مادران شهدا خودشان برای راهی کردن فرزندان به جبهه قرآن به دست گرفته و جگرگوشه دلش را راهی جبهه‌ها و خمپاره می‌کند تا حریت اسلام و انقلاب زنده و جاوید بماند. 

وی افزود: شهدا شهید بودن که شهید شدند و این را با باور به اصل خداترسی و خداباوری درک کردند و طعم شیرین شهادت را به‌درستی چشیدند و ردای شهادت پوشیدند. 

انصاری‌پور گفت: وقتی الگو گاندی که رهبر هندها است از او سؤال می‌کنند الگو شما کیست می‌گوید امام حسین (ع) و همین الگو بود که باعث شد به موفقیت برسد. 

وی تأکید کرد: باید از منافق ترسید چرا که در لوای دین بیشترین ضربات را به دین وارد می‌کند. 

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: شهید سهرابی ثانی انسان مردم‌دار بود و این ویژگی خیلی خوب این شهید والامقام بود که تلاش و کوشش این شهید در جامعه باعث شد تا میزان محبوبیت این شهید در اذکار مردم همیشه به نیکی یاد می‌کنند. 

شهید محمد سهرابی ثانی در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۰ در مقابله با گروهک تروریستی پژاک در منطقه جاسوسان کردستان به درجه رفع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای شهرک سرآسیاب لنده در جوار سردار رشید سپاه اسلام شهید جان محمد کریمی آرمید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.