رادیو قرآن برای مناسبت‌های دهه آخر صفر و ایام شهادت رسول گرامی اسلام ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

همزمان با فرارسیدن ایام رحلت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و همچنین شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیه و الثنا)، شبکه رادیویی قرآن با تهیه و تدارک ویژه برنامه‌هایی، هم‌نوا با مخاطبان رادیو به سوگ خواهد نشست.

«اشراق» عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در این ایام است که با کارشناسی حجت الاسلام محمد لطفی‌زاده و اجرای محسن شریف‌زاده، نگاهی به انتظارات پیامبر اکرم (ص) از شیعیان و در مقابل وظیفه شیعیان نسبت به ایشان، بر اساس تفسیر آیات قرآن کریم، دارد.

این برنامه با نویسندگی و تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید، کاری از گروه آموزش و علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که از یک‌شنبه تا سه‌شنبه (۱۱ الی ۱۳ شهریور) هرشب از ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

دیگر برنامه گروه آموزش و علوم قرآنی رادیو قرآن در شب ۲۸ صفر، «اسوه» نام دارد که با حضور حجت الاسلام ناصرالدین نوری‌زاده و گویندگی تیمور کوشکی به موضوعاتی از قبیل: پیامبر (ص) در قرآن، پیامبر (ص)؛ اسوه گذشته، حال و آینده و نیز بیان روایاتی از امام حسن مجتبی (ع) درباره قرآن می‌پردازد.

ارتباط مستقیم با مشهد مقدس، روایت‌خوانی و پخش گزارش‌های متناوب از حال و هوای مردم در این ایام، از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده برای برنامه زنده «اسوه» می‌باشد که قرار است روز دوشنبه (۱۲ شهریور) از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ پخش شود.

گروه جامعه، محافل و مسابقات این شبکه نیز با پخش زنده و مستقیم «محفل انس با قرآن» از رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، همه روزه در این ایام از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ همراه شنوگان قرآنی خواهد بود.

همچنین این گروه با اعزام تیم برنامه‌ساز به مشهد مقدس، ویژه برنامه مجله صبحگاهی «طلیعه» را حوالی ساعت ۶:۴۰ تا ۸ صبح و برنامه زنده «جشنواره قرآنی صد» را که با حضور و مشارکت زائران و خادمان حرم مطهر امام هشتم خواهد بود، به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر و گویندگی مهدی صفری از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۰ تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار