کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی تائید کرد رژیم صهیونیستی با خرید تبلیغات در گوگل علیه این آژانس فعالیت می‌کند.

فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی آگهی‌هایی را در پلتفرم گوگل خریداری می‌کند تا این آژانس را بدنام و از کمک مالی کاربران به آن جلوگیری کند.

براساس گزارش القدس العربی، وی افزود: اسرائیل به عنوان بخشی از کمپین خود برای تضعیف و بی اعتبار کردن آنروا، تبلیغاتی را در گوگل خریداری کرد تا از اهدای کمک‌های مالی کاربران به این آژانس جلوگیری کند و یک کمپین بدنامی علیه آن انجام دهد.

لازارینی در پستی در پلتفرم ایکس تاکید کرد که  این نه تنها به اعتبار آژانس آسیب می‌رساند، بلکه مهمتر از آن، جان کارکنان آن را به خطر می‌اندازد. کمیسر آنروا خواستار آن شد که تلاش‌های عمدی برای انتشار اطلاعات نادرست باید متوقف و بررسی شود.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد که  انتشار اطلاعات گمراه کننده و نادرست همچنان به عنوان سلاحی در جنگ غزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش از این فاش شده بود که اسناد داخلی گوگل نشان می‌دهد این شرکت قصد داشت کنفرانس فنی نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی (IDF) را مورد حمایت مالی قرار دهد.

در همین حال، دفتر هماهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل (اوچا) نیز در گزارش اخیر خود اعلام کرد، حملاتی که به پرسنل و مأموریت‌های بشردوستانه وارد می شود، ارسال کمک‌های نجات دهنده را بیشتر محدود می‌کند و در ماه آگست، تعداد مأموریت‌ها و تحرکات بشردوستانه در غزه که دسترسی به آن‌ها از سوی مقامات رژیم اشغالگر منع شد، تقریباً دو برابر شده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمار شهدای جنگ غزه به ۴۰ هزار و ۶۹۱ نفر رسید دولت بایدن در جنایات اسرائیل شریک است
۱۶:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
شمار شهدای جنگ غزه به ۴۰ هزار و ۶۹۱ نفر رسید دولت بایدن در جنایات اسرائیل شریک است
آخرین اخبار