سخنگوی شورای شهر قم گفت: بدلیل غیبت ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قم، تصمیم گیری درباره شهریه سرویس مدارس به زمان دیگری موکول شد.

محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عدم حضور ۶ عضو از مجموع ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به اهمیت موضوع تعیین تکلیف سرویس مدارس، نزدیکی به ماه مهر و شروع سال تحصیلی، امروز جلسه فوق العاده‌ای برای تعیین نرخ سرویس‌ها و همچنین دو دستور جلسه دیگر در نظر گرفته شده بود، اما شش نفر از اعضا علیرغم اطلاع رسانی قبلی به دلایل مختلف از حضور در جلسه خودداری کردند. 

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه گفت: با توجه به تعطیلی روز دوشنبه و ایام شهادت نبی مکرم اسلام (ص) جلسه شورای شهر دوشنبه هفته آینده یا به عبارتی ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود.

امراللهی به ضرورت تصمیم گیری هرچه سریع‌تر در مورد سرویس مدارس گفت: ما باید از شأن شهر قم پاسداری کنیم و حتی از حقوق قانونی خودمان برای حفظ حرمت شهر گذر کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان گزارشی از عملکرد یک ساله گذشته خود ارائه کرد.

زنجیرانی فراهانی به تعیین تکلیف اراضی موسوم به ۴۸ هکتری در منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: با تعیین تکلیف این اراضی، ساماندهی قبرستان نو، و همچنین اصلاح و ساماندهی محله‌های دروازه ری، ۴۰ اختران و اجرای طرح فاز ۵ انجام شد.

وی اتصال بلوار عمار یاسر به بزرگراه امیرکبیر را یکی دیگر از دستاورد‌های اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این طرح تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تکمیل، تبدیل به یکی از ورودی‌های اصلی به قم از سمت تهران خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی عملیات اجرایی ساخت ۷۲هزار واحد مسکونی در قم را مهمترین دستاورد این اداره کل در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: از ماه‌های آینده فرایند تحویل منازل به متقاضیان آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار